Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

Warning: Undefined array key "link" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 25

Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

Warning: Undefined array key "link" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 25

Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

Warning: Undefined array key "width" in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 46

Warning: Undefined variable $percentage in /data/6/3/63cf2d97-e734-415d-89e8-bc21ad39e561/fit-plan.cz/web/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/functions.php on line 56

[vc_row css=“.vc_custom_1548493156421{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;background-image: url(https://fitplan.cz/wp-content/uploads/2019/01/lc-pages-header-bgr.jpg?id=26945) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}“ el_class=“headertitle subpage-headertitle“]

Kolik si naložit na talíř?

[/vc_row][vc_row css=“.vc_custom_1548327355539{margin-top: 2em !important;}“]

Jak by měla vypadat vaše Low Carb porce jídla? Bez počítání kalorií

[/vc_row][vc_row css=“.vc_custom_1548327355539{margin-top: 2em !important;}“]

Rychlá pomůcka, jak jednoduše stanovit velikost porce, může vypadat následovně. Vezměte talíř a na něj dejte dlaň potravin s obsahem bílkovin (masa, ryby, sýr, vejce), zbytek pokryjte zeleninou a doplňte palcem tuku. Podle množství sacharidů, které jste si stanovili denně přijímat, volte vždy složení zeleniny (při nižším příjmu sacharidů převážně tu, co roste nad zemí).

[/vc_row][vc_row css=“.vc_custom_1548934134724{margin-bottom: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}“]
[/vc_row][vc_row full_width=“stretch_row“ css=“.vc_custom_1548934123083{padding-top: 4% !important;padding-bottom: 4% !important;background-color: #c2d6ec !important;}“]

Jaký režim z pohledu výše sacharidů zvolit?

V první řadě záleží na vašem aktuálním zdravotním stavu a primárním cíli. Pokud vás netrápí závažnější zdravotní problémy, jste dospělý zdravý jedinec a nejste těhotná či kojící žena a potřebujete rychle zhubnout, můžete najet na přísnější režim a v cílové rovince ho upravit. Musíte však počítat se silnějšími vedlejšími účinky, které se s největší pravděpodobností zpočátku objeví.

Každému vyhovuje něco jiného, a tak svoji optimální výši sacharidů, budete chvíli hledat.

[/vc_row][vc_row css=“.vc_custom_1548934212920{padding-top: 4% !important;padding-bottom: 4% !important;}“]

Příklad klasického Low Carb jídla

[/vc_row][vc_row css=“.vc_custom_1548347921977{padding-top: 4% !important;}“]

Chcete se dozvědět o Low Carb víc?

[/vc_row][vc_row el_class=“limitwidth“][/vc_row][vc_row el_class=“limitwidth“][/vc_row][vc_row]

Celý Low Carb rozcestník vznikl a byl inspirován anglickým originálem na DietDoctor.com některé části rozcestníku jsou překladem uvedených stránek. 

[/vc_row]